Гарантія та сервіс
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:
- Гарантія на товар надається на термін, який вказаний в карточці продукту, на сайті www.10ka.com.ua
- На групи товарів, в карточці яких вказано "Не підлягає гарантійному обслуговуванню", гарантія не передбачена, дані товари можуть бути повернуті протягом 14 днів, тільки якщо не використовувались, збережені всі заводські пломби, товарний вид та оригінальна упаковка.
- На групи товарів з вказаним гарантійним терміном, дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом 14 днів від дати надходження на сервісний центр. Цей термін може бути продовжений до 60 днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або відправки на вузькоспеціалізований сервіс.
- Товар, куплений в інтернет-магазин «Десятка» не підлягає поверненню після 14 днів від дати отримання.
- Рішення про прийняття вироби на гарантійне обслуговування приймається тільки після детального його огляду.
- При проведенні ремонту, інтернет-магазин «Десятка» не бере на себе зобов'язання заміни гарантійного товару аналогічним.
Безкоштовний ремонт виробів провдиться при дотриманні умов гарантійного обслуговування.
Також додатково Ви можете онлайн зареєструвати свою покупку за посиланням: Реєстрація покупки
Рекомендуємо перед зверненням в сервісний центр, повторно ознайомитись з інструкцією з користування виробом.
В разі надання на гарантійне обслуговування справного виробу, Покупець відшкодовує Продавцю вартість витрат понесених на транспртування виробу до сервісного та вартість діагностики.