Важливе повідомлення для покупців!

Важливе повідомлення для покупців!

Шановні клієнти! 

Купівля товарів в інтернеті відрізняється від класичної покупки тим, що замовлення ви отримуєте за посередництвом компанії-перевізника, яка доставляє покупку зі складу продавця до покупця. Інколи відстань між контрагентами складає понад 1000 км., а це довгий шлях вашої посилки через кілька логістичних хабів.

Звертаємо вашу увагу, що весь вантаж, який ми відправляємо, в заводському пакуванні та зі збереженим товарним виглядом. Виняток - тільки товари з поміткою "УЦІНКА".

Ми страхуємо посилки на повну їх вартість , а компанія-перевізник  несе відповідальність за якісну доставку.

Обов'язково оглядайте вміст посилки в присутності кур'єра, адже виявлені пошкодження за межами відділення компанії-перевізника вважаються такими, що не підлягають страховому відшкодуванню та поверненню продавцю.

Що ж робити коли вантаж пошкоджено?

Кілька простих дій:

1. Повідомити представника компанії-перевізника про виявлені дефекти

2. Скласти акт-пошкодження

3. Відмовитись від отримання вантажу

4. Повідомити продавця будь-яким зручним для вас способом

Після повернення пошкодженого вантажу на відділення відправника - ми відправимо аналогічний неушкоджений товар (за наявності) або повернемо вам кошти. Врегулюванням страхового відшкодування та бюрократичною тяганиною займається продавець, навіть якщо ви оплатили посилку.

Інколи три-чотири хвилини, витрачені на перевірку посилки, збереже нервову систему покупця, продавця та кур'єра, все решту компенсує страхова компанія!

Бажаємо вам вдалих покупок!

 

 

 

Новина / 23.02.2024
Кошик
Цей сайт використовує файли cookies для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтеся з використанням файлів cookies. Якщо вам потрібна додаткова інформація або ви не хочете погоджуватися з використанням cookies, будь ласка, відвідайте сторінку "Про cookies".